Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
- Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest FAIRLEGAL Kancelaria Radcy Prawnego Eliza Iwaniszyn, z siedzibą w Poznaniu (Obornicka 330, 60-689 Poznań, dalej jako: „Administrator”). Kontakt z Administratorem w kwestiach związanych z ochroną danych za pośrednictwem adresu wskazanego wyżej, oraz adresu e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w szczególności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako: ”RODO”) w celu:
- podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora w celu:
- dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń;
- prowadzenia analiz jakości technicznej świadczonych usług;
- na podstawie dobrowolnej zgody:
- w celach związanych z prowadzoną przez Administratora obsługą prawną, a w szczególności prowadzeniem procesów sądowych, reprezentowaniem przed sądami i organami administracji, sporządzaniem pism, opiniowania i sporządzania dokumentów, prowadzeniem windykacji,
- przekazywania informacji o proponowanych zmianach umowy, zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, potwierdzenia przyjęcia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail);
- przekazywania drogą elektroniczną informacji marketingowych na temat usług Administratora;
- przekazywania telefonicznie informacji marketingowych na temat usług Administratora.
- Marketing bezpośredni, o którym mowa powyżej może być realizowany za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, oraz automatycznych systemów wywołujących.
- Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
- dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
- obsługi klientów (np. obsługi reklamacji)
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z zawartych umów,
- wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych,)
- dane osobowe przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody, będą przetwarzane do czasu odwołania zgody, zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane są nieprawidłowe lub niekompletne
- prawo żądania usunięcia danych
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych
- prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby,
- której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem)
- prawo do uzyskania interwencji ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych. Prawa wymienione w pkt 1)-6) i pkt 8)-9) powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt na adres, adres mailowy podany na wstępie, lub adres siedziby Administratora z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych”.
- Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu Administratora) to: sądy, organy ściągania, instytucje państwowe i samorządowe, urzędy, organy administracji państwowej i samorządowej, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, firmy drukujące korespondencję lub obsługujące korespondencję otrzymywaną od klientów, biura informacji gospodarczej, firmy archiwizujące dokumenty, firmy zajmujące się badaniami opinii klientów, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych, niszczenie dokumentów).
Serwis fairlegal.pl korzysta z technologii cookies (ciasteczek) dla celów lepszego działania, dostosowania do preferencji Użytkownika oraz zbierania statystyk dot. strony fairlegal.pl i Użytkowników - w ramach usługi Google Analytics / Tag Manager.
Pliki cookies (ciasteczka) to małe pliki tekstowe przechowywane w urządzeniu Użytkownika. Cookies zawierają podstawowe informacje, takie jak: adres URL strony internetowej z której pochodzą, zaplanowany czas przechowywania ich na urządzeniu Użytkownika, unikalny numer i nazwę.
Pliki cookies nie zawierają w ogóle danych osobowych, np.: imienia, nazwiska, adresu email itp. informacji.
Pliki cookies wykorzystywane w serwisie fairlegal.pl:
- cookies_accepted
- Wygasa po: 1 roku
- Pochodzi z: fairlegal.pl
- Własne / zewnętrzne: własne
- Opis: Zapamiętuje zamknięcie okna (boksu) z informacją: "Korzystamy z plików cookies aby umożliwić działanie naszej witryny. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i polityką cookies >>" (aby nie pojawiało się Użytkownikowi przy każdej wizycie)
- <losowy-ciąg-32-znaków>
- Wygasa po: zakończeniu sesji
- Pochodzi z: fairlegal.pl
- Własne / zewnętrzne: własne
- Opis: Utrzymanie sesji Użytkownika w serwisie fairlegal.pl, dzięki temu serwis wie, że ktoś odwiedza stronę "tu i teraz"; to cookie zabezpiecza również serwis przed możliwymi atakami (np. ogromna ilość odświeżeń stron / wejść na pod-strony w bardzo krótkim okresie czasu)
- <losowy-ciąg-32-znaków>
- Wygasa po: zakończeniu sesji
- Pochodzi z: fairlegal.pl
- Własne / zewnętrzne: własne
- Opis: Zapamiętuje wybór języka treści przez Użytkownika lub poprzez ustwienia oprogramowania Użytkownika na urządzeniu (preferowany język przeglądarki internetowej); obecnie serwis fairlegal.pl obsługuje tylko język polski
- _gat, _ga, __gid, _utma, _utmb, _utmc, _utmt, _utmz
- Wygasają po: _gat - zakończenie sesji, _ga - 2 lata, _gid - zakończenie sesji, _utma - 2 lata, _utmb - 30 min., _utmc - zakończenie sesji, _utmt, - 10 min., _utmz - 6 m-cy
- Pochodzi z: fairlegal.pl
- Własne / zewnętrzne: własne
- Opis: Używamy usługi Google Analytics do analizowania jak używany jest serwis fairlegal.pl. Te cookies zbierają statystyczne dane dotyczące Użytkowników (bez danych osobowych które pozwalają na identyfikację Użytkownika), np. ilość wizyt, lokalizacja skąd nastąpiła wizyta, jakie strony były odwiedzone w serwisie. Polityka prywatności Google dostępna jest pod adresem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl oraz https://support.google.com/analytics/answer/6004245
Pliki cookie można podzielić na pliki własne i zewnętrzne (innych firm) w zależności od tego, czy są powiązane z domeną fairlegal.pl. Pliki cookie innych firm są skojarzone z domeną, która nie jest związana z witryną odwiedzaną przez Użytkownika.
Przeglądarka internetowa Użytkownika - bez odpowiedniej konfiguracji - domyślnie dopuszcza wgrywanie wszystkich rodzajów cookies. Użytkownicy serwisu qulegal.pl sami i w każdej chwili mogą zmienić ustawienia dot. plików cookies. Konfiguracja przeglądarek internetowych: