Analiza potrzeb szkoleniowych jest procesem identyfikacji obszarów wiedzy, umiejętności i postaw istotnych dla rozwoju organizacji oraz tworzących ją ludzi. Analizując potrzeby zmierzamy do zaplanowania działań rozwojowych nastawionych na podniesienie poziomu kompetencji pracowników oraz usprawnienia ich sposobów radzenia sobie z nowymi sytuacjami lub wyzwaniami zawodowymi.

Wdrożenie określonego rozwiązania związanego z nowymi regulacjami, poprawą jakości, redukcją kosztów czy nauką lub ponoszeniem kompetencji wymaga przeprowadzenia programu szkoleniowego dopasowanego do konkretnej sytuacji klienta.

Skutecznie pomagamy w zakresie:

Analiza potrzeb szkoleniowych

  • Analizy istniejących lub wymaganych szkoleń w zakresie potrzeb organizacji, w szczególności w zakresie strategii i misji firmy, jej kierunków rozwoju, kultury organizacyjnej, specyfiki branży, głównych procesów i procedur a także struktury organizacyjnej
  • Analizy istniejących lub wymaganych szkoleń w zakresie potrzeb indywidualnych pracowników, po zapoznaniu się z oceną wyników pracy konkretnego pracownika, a także poznaniu jego mocnych i słabych stron kompetencyjnych
  • Pomoc w ocenie potrzeb szkoleniowych w ramach określonego budżetu
  • Pomoc w ocenie zapotrzebowania na szkolenia zamknięte vs. otwarte

Wdrażanie programów szkoleniowych

Pomagamy wdrażać programy szkoleniowe w trzech fazach, które zapewniają długotrwałe rezultaty w zakresie wzrostu kompetencji uczestników szkoleń/ warsztatów oraz zmianę postaw i wartości.

  • Faza przygotowawcza – precyzyjne zdefiniowanie problemu oraz przygotowanie warsztatu/ szkolenia
  • Faza realizacji – przeprowadzenie szkoleń/ warsztatów
  • Faza wzrostu – follow up: definiowanie planów działania, wsparcie we wdrażaniu inicjatyw, monitoring i ocena postępów, dalsze kroki

kompas 01

Czy poszukujesz wsparcia w zakresie tej specjalizacji?

Skutecznie doradzaliśmy wielu Klientom - pomożemy również Tobie!

Skontaktuj się już teraz, aby uzyskać więcej informacji i umówić się z prawnikiem: